Administrátorka / Administrátor pro podporu a rozvoj prodejních a servisních služeb

22.10.2024

Hledáme ambiciózního kolegyni / kolegu na nově vytvořenou juniorní pozici Administrátorka / Administrátor pro podporu a rozvoj prodejních a servisních služeb. Budeme na Vás spoléhat při zajištění administrace poptávek, nabídek, objednávek, logistiky a faktur a tak nám pomůžete zajistit spokojenost zákazníků s našimi prodejními a servisními službami.

Jsme společností, která se specializuje na poskytování špičkových servisních a prodejních řešení pro naše klienty v nejrůznějších odvětvích průmyslu převážně v České Republice, na Slovensku a dalších zemích střední a východní Evropy.

Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou

Lokace Plzeň

Náplň Vaší práce

  • Aktivně zajišťovat administrativní a logistickou podporu prodeje a servisu dle nastavených procesů.

  • Zpracovávat obchodní korespondenci (poptávky, nabídky, objednávky, dodací listy, faktury).

  • Kontaktovat klienty, sjednávat schůzky, koordinovat akce v kalendářích.

  • Idendifikovat nové obchodní příležitosti, sledovat nové tržní trendy.

  • Rozvíjet prodej a servisní služby prostřednictvím inovativních strategií a iniciativ.

Požadujeme

  • ukončené středoškolské vzdělání v obchodním nebo technickém oboru (může být i absolvent)

  • analytické myšlení a prozákaznický přístup

  • dobré komunikační a organizační schopnosti

  • zkušenost v oblasti administrace a prodeje, případně v servisu, je výhodou

  • pečlivost a zodpovědnost

  • znalost anglického jazyka - komunikativní úroveň (znalost německého jazyka výhodou)

  • schopnost pracovat samostatně i v týmu

  • ŘP skupiny B je výhodou

Nabízíme

  • možnost zapojení do nově vytvářené role v rámci rostoucí servisní společnosti

  • možnost profesního růstu v rámci společnosti

  • široké možnosti rozvoje a vzdělávání (interně i ve spolupráci s naším obchodním partnerem)

  • konkurenceschopné platové ohodnocení, odměny a benefity

  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou s flexibiní pracovní dobou

Přidejte se k nám, staňte se součástí našeho týmu a pomáhejte s námi našim klientům najít a zajistit vhodné řešení pro zkoušení těsnosti a měření vakua! Zašlete svůj životopis a motivační dopis na filip.lisec@q-test.cz. Uveďte prosím "Administrátorka / Administrátor pro podporu a rozvoj prodejních a servisních služeb" jako předmět e-mailu.

Udělejte s námi další kariérní krok!